设为首页收藏本站

民声通道

找回密码
 立即注册

QQ登录

只需一步,快速开始

搜索
查看: 3320|回复: 9

杨泉曾与他的画

[复制链接]

26

主题

3

好友

414

积分

版主

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

发表于 2013-12-17 10:21:51 |显示全部楼层
杨泉曾,1952年生,现为中国画家协会理事、中国美协花鸟协会会员、中国高级书画家协会会员、中国国礼特供艺术家。杨泉曾出身于艺术世家,自幼受祖父及父亲艺术熏陶,重师承,经传统,耳濡目染,承继了先辈严谨的画风。后拜王静如为师,经田世光、王雪涛老师的指导,工笔造诣更深一步,成为当今国内著名工笔画家,其作品多次获国内外画展大奖,并被国内外多家博物馆收藏。2000年国画《雄鹰图》被全国政协主席李瑞环作为国礼赠送给俄罗斯贵宾;2012年荣获纽约全球华人华侨书画大展金奖,作品被纽约东方文化艺术中心收藏;绘画作品《锦绣前程》近日被钓鱼台国宾馆收藏,是继《鳜鱼图》后被国宾馆收藏的第二幅作品。

DSC_5681q.jpg
DSC_6663q.jpg
DSC_6672q.jpg
DSC_6677q.jpg
DSC_6683q.jpg
DSC_6689q.jpg
DSC_6693q.jpg
DSC_6694q.jpg
DSC_6704q.jpg
1q.jpg
DSC_5659q.jpg
DSC_5660q.jpg
DSC_5662q.jpg
DSC_5663q.jpg
DSC_5664q.jpg
DSC_5666q.jpg
DSC_5673q.jpg
DSC_5675q.jpg
回复

使用道具 举报

0

主题

0

好友

35

积分

新手上路

Rank: 1

发表于 2014-4-8 15:22:15 |显示全部楼层
- -.......
梦幻西游新手至尊序列号礼包领取url.cn/9VnmEE

《天下3》至尊序列号新手礼包领取url.cn/9VnmEE
回复

使用道具 举报

0

主题

0

好友

18

积分

新手上路

Rank: 1

发表于 2014-5-5 09:26:51 |显示全部楼层
辛苦!辛苦!!!

慈众营销团队!!
回复

使用道具 举报

0

主题

0

好友

66

积分

注册会员

Rank: 2

发表于 2014-7-14 18:57:08 |显示全部楼层

slippers dames 64881

Er waren zeven dagen ziekenhuis voor nodig om hem weer op de been te krijgen. 'Ontneem mensen basale voorzieningen zoals zorg en werkgelegenheid,slippers dames, maar laat de banken overleven.  Het is jammer,goedkope slippers, maar daarom moet je jezelf goed beschermen.  Hij fotografeert onder andere reclamecampagnes voor grote internationale bedrijven als Mercedes,?id=flip-flop-dames-Hooper-goedkoopste-verkoop-verkleurd-14, Nike,badslippers, Sony en Philips.  De waarneming trok vele tientallen vogelaars naar de Belgische kustgemeente.
    Die wonen hier veelal nog steeds. '""Ik moest me uit het ziekenhuis laten ontslaan",slippers online, legt Sasja uit.  Het bedrijf heeft geen beleid dat de studio's voorschrijft wat ze moeten ontwikkelen en evenmin heeft men gezegd dat er geen games ontwikkeld mogen worden met vrouwelijke hoofdpersonen.  De afgelopen winter kwam de vorst laat en de griepgolf bleef ook langer uit dan in voorgaande jaren.  Zijn leven speelt zich voortaan af tussen de muren van het station,goedkope slippers, waar hij ongezien alle mechanieken kan bereiken.
    Dat was vervelend voor erfpachters die aan verlenging van hun financiering toe waren.  Om 55-plussers die niet sportief actief zijn aan het sporten te krijgen.  Hij moet dan een enkelband dragen.  Ik voelde mijn lijf wentelen als een stuk zachte klei op een pin - een mooie,dames slippers,badslippers 13190, volledige rotatie,slippers pimpen, mijn knie?n knikten juist toen ik,flip flop slippers 122168,gezondheidsslippers, aan het eind van de draai,slippers online, opnieuw in haar boosaardige groene ogen keek.  Als derde generatie handelaar koos ik voor de beurs,badslippers, maar het had ook de krant mogen zijn.
   De ontmoeting tussen de schepen MSC Opera en de MSC Magnifica ging gepaard met een uitzonderlijke ceremonie op zee,dames slippers, waarvan ongeveer 4800 passagiers en 2000 bemanningsleden getuige waren.  Ze vestigt zich in een oud huis en wordt vrienden met Fran?ois,slippers kopen, haar buurman. "Het huis van Gerrie is niet weggevaagd door het water.  Nu dachten we gewoon: waarom niet?  De Telegraaf meldt dat bij zes personen verdovende middelen werden gevonden,?id=flip-flop-winkels-Trakk-rolando-website-kleur-3, maar het is onduidelijk welke middelen dat zijn: suggereren dat het poppers kunnen wezen,?id=flip-,slippers dames, die in winkels in de hoofdstad worden verkocht aldus de Telegraaf.
    Ging al mis tegen Heracles,slippers online,badslippers dames 171244, Twente thuis,badslippers dames, en nu lopen ze weer naar achteren.  De nationalisatie was het dramatische slotakkoord van het onfortuinlijke bestaan van SNS Reaal als beursfonds.  Het paleis is omgeven door mooie tuinen en fonteinen in de klassieke stijl. De familie Little besluit een klein broertje te adopteren voor hun zoon George.  De oppositie dringt daar sterk op aan.
    Ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan,goedkope slippers, dus er is nog hoop.  De KvK heeft de verzending hiervan woensdag samen met het Steunpunt Acquisitiefraude via   stappen weten te stoppen. Maar nu heeft de politie dus nieuwe verklaringen gekregen en gaat de zoektocht door.  Met gevoel voor traditie en toekomst bouwt hij aan het marktprofiel van Yerseke aldus de JuryDe heerlijkste mosselen komen uiteraard uitYERSEKE Een simpele en snelle maaltijd?  Een man,badslippers dames, die voor de daad eerst zijn pantalon aan een haakje hangt en daarna zijn onderbroek netjes opvouwt waarna het lid keurig netjes in de schede wordt geplaatst.
回复

使用道具 举报

0

主题

0

好友

201

积分

中级会员

Rank: 3Rank: 3

发表于 2016-4-19 08:51:46 |显示全部楼层
谢谢你哦,你是最棒的
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

Archiver|手机版|民声通道    

GMT+8, 2018-9-24 00:52 , Processed in 0.096056 second(s), 32 queries .